Bridge Of Allan

manta400john

It was a braw day (nice and sunny) :thumbup Good selection of models, just short of an A series!

I'm workin on it!

Got stuck down in birmingham this weekend or I would have come along. Didnae even get to see my beloved staggies get robbed at hampden on saturday :angry:

:thumbup Yup braw day oot sunny & warm curry und chips wi mi roll fur lunch a gid natter what mare could wan ask fur owe aye awe gid puff on mi fags. :D:D:D

Stirlingshow2010008.jpg

John Hatch.

Stirlingshow2010054.jpg

Und thur wiz this across thi way`s

Stirlingshow2010019.jpg

cheers Jock Val and gid seeing yae Scott.

PS. Jock nae forgot aboot sending yae ower piccies or dae yae want me to send direct ower to Jo.

Edited by Rab

some great pics & have seen a load of pics from this meet, shame i was to far south to go, but i will be up there next weekend..

Give me a wave, if you see me, lol.cool.gif

Wull yi bi up at Bridge of Allan fur another car show? or jist up this neck owe thi woods.

cheers rab.

Haha!! I hope to bring some sunshine with me, on friday!!laugh.gifcool.gif

Weather tae bi cooling doon bi Fri, snow thi night forecast on high groond / ski slopes and doon oor end "Grass frost" what ever the hell that is!! but dry :)

Weather tae bi cooling doon bi Fri, snow thi night forecast on high groond / ski slopes and doon oor end "Grass frost" what ever the hell that is!! but dry smile.gif

Oh well, not bothered bout the weather, never been that far up into scotland so i will enjoy it, anyway.biggrin.gif

Oh well, not bothered bout the weather, never been that far up into scotland so i will enjoy it, anyway.biggrin.gif

Aye very true if yae git awe four seasons in wan day yul still hiv awe ball up here :thumbup nae matter whar yae irrr.